I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

به لطف خداوند منان و تلاش هایی که صورت گرفت, مستند NEVER STOP به طور کامل ترجمه و زیرنویس شد.

این کار حدود 21 ساعت وقت برد و برای من افتخار بزرگی بود که اینکار رو برای شما انجام بدم, هر چند با اشکلاتی که در بعض جاها مشاهده میشه.

علاوه بر لینک زیرنویس, لینک ویدیوهای زیرنویس انگلیسیم که قبلا درخواستش رو داده بودید در ادامه موجوده.

در حال امیدوارم که راضی باشید و تونسته باشیم پاسخ انتظارات شما رو که به عنوان یه فن کلاب حرفه ای از ما دارید,داده باشیم.

نقد و بررسی فیلم هم که در تالارهای گفت و گو جریان داره و دوستان میتونن اونجا نظر یا نقدشون رو مطرح کنن.

دانلود در ادامه.

لینک های دانلود:

 

 

پسوررد فایل زیپ:

WWW.CNBLUE1.LXB.IR

(به بزرگ بودن حروف در هنگام وارد کردن رمز توجه کنید)

 

 

لینک ویدیوی فیلم با ساب انگلیسی:

پارت اول

پارت دوم

پارت سوم

پارت چهارم


نظرات شما عزیزان:

AvA1
ساعت20:08---1 آذر 1393
وا چرا ازکامنت قبلیم نصفه اومد؟نوشته بودم آریگاتو شکرا مرحبا.... یه سوال هم داشتم اونجا توی سامرسونیک2013 کجای اجرا مشکل پیش اومد که بعدش ناراحت شدن تقصیرم انداختن گردن مین هیوک؟من اجرا رودیدم ولی نفهمیدم کجاش خراب شد.....ممنون
پاسخ:خواهش میکنم....هر ازگاهی پیش میاد!


AvA1
ساعت21:27---30 آبان 1393
واقعا ممنون...تشکر....سپاس....کومااو....آری
پاسخ:خوااااااااااااااااااااااااااهش میکنم^_^


houra
ساعت20:17---30 آبان 1393
ديگه چي بگم وقعا عالي بود دمتون گرم خيلي زحمت كشيديد ممنون
پاسخ:^_^


شین وو
ساعت15:44---30 آبان 1393
اصلا به فنا رفتم یه وضعی...
فهمیدم بی دلیل طرفدار این گروه نیستم !
بیچاره ها چقدر بدبختی کشیدن
و بگم از یکی از کار هات که تو این زیر نویس انجام دادی و من خوشم اومد چی بود؟؟ نوشته های مربوط به مین رو صورتی کرده بودی ...خخخ بچم مین هم حساس ...اصلا بد رقم بهش می اومد خخخ رنگ های انتخابیت رو می پسندم خخخ!
شرمنده باید از اصل قضیه تعریف میکردم خخخ
ممنونم زیر نویس رو کامل کردی اخه مامانم از این مستندشون خوشش می اومد اون روز گیر داده بود میگفت زیر نویسش نیومده هنوز ؟؟
خلاصه نجاتم دادی فدایت
پاسخ:قربانت....اگه میدونستم انقد خوشحال میشی زودتر ردیفش میکردم^_^ امیدوارم مامانتم خوشش اومده باشه!!! اما اون رنگ صورتی! انتخاب من نبود^_^ کپی پیست از زیرنویس انگلیسی بود


مهسا19
ساعت2:33---30 آبان 1393
واقعا ممنون خیر از جوونیت ببینی مادر
ایشالا ترجمه بعدی و dvd 2
پاسخ:ایشالا...


sara
ساعت22:59---29 آبان 1393
هووووووووووراااااااااااااا....ای ول
دستت درد نکنهههههههههه
پاسخ:خواهش میکنم


ماندانا
ساعت16:58---29 آبان 1393
ببخشید مدیافایرش فکر کنم کامل نیست.چون وقتی دانلود میشه یه ویدیوی خالی برام باز میشه.اگه میشه چکش کنید.ممنونم شرمنده
پاسخ:چرا احساس میکنید که من ویدیو رو برای دانلود گذاشتم؟! فکرنمی کنید که این فایل زیرنویس رو ببرید بندازید روی فیلم که قببلا دان کردید؟!


پوران
ساعت16:15---29 آبان 1393
بابا تو دیگه کی هستی!!! دست همه رو از پشت بستی خخخخ
هادی قبلا خبر میدادی کامل کردی بی معرفت شدی چرا
دستت درد نکنه...به آرزوهات برسی برادر
این کار ترجمه ات حکم کندن چاه و جاری کردن آب در اون در دنبا رو داره هااااا نخند!!!! جدی گفتممممم
هادی روانی اون تبلیغ انحمن و فیس ات شدم یعنی عالی بود
بذار تابستون بشه! باید DVD2 هم ترجمه کنی هاااااا
پاسخ:پادشاه بدون ولیعهد بچه دار میشد اندازه تو سر این ترجمه خوشحال نمیشد ^_^ <\br>والا قبلنا جفتمون میدونستیم وقت اون یکی آزاده! ولی الآن جفتمون میدونیم اون یکی سرش شلوغه!!! فلسفه رو حال کردی؟! <\br>بعدشم که این همه زحمت کشیدم,وقت گذاشتم دوتا آدرس نمیتونم ته فیلم بذارم؟!^_^


سارا
ساعت18:19---28 آبان 1393
سلام.آخ جونننننننننننننننننننننننننننن نن!بلخره بعد چقد انتظار بگم آخه...
آقا هادی بین کــــــــل بویس ها تکی!
پاسخ:خواهش میکنم.....نظر لطفته


فروغ
ساعت18:32---26 آبان 1393
میشه از مدیا فایر بزارین؟؟؟؟؟؟؟؟//من از اپلود بوی نمیتونم دانلود کنم
پاسخ:کاملش رو گذاشتم


houraسلام اقا هادي خسته نباشيد واقعا دستتون درد نكنه خيلي زحمت كشيديد خفن منتظر بقيش هستم
ساعت23:14---24 آبان 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد واقعا دستتون درد نكنه خيلي زحمت كشيديد خفن منتظر بقيش هستم
پاسخ:ایشالا پنجشنبه صبح آماده میشه


sara
ساعت10:31---24 آبان 1393
مرسییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییی....ایول
پاسخ:خواهششششششششششششششششششششششششششششششش میکنم^_^


پوران
ساعت1:20---24 آبان 1393
خخخخ خب بد توضیح دادی دیگه
پاسخ:؟! دقیقا کجاش نا مفهومه؟!


رز
ساعت14:33---23 آبان 1393
ممنون که گذاشتید
پاسخ:یه کم دیر شد ولی ارزشش رو داشت,مگه نه؟!


اتنا
ساعت13:40---23 آبان 1393

منم میخوام ولی هیچکدوم از لینکاش برا باز نمیشه که دان کنم
پاسخ:باز نمیشه؟!


دارتانیان
ساعت13:21---23 آبان 1393
دست شما درد نکنه آقا هادی
پاسخ:خواهش میکنم ^_^


آرامیس
ساعت13:13---23 آبان 1393
حل شد
پاسخ:خدا رو شکر


آرامیس
ساعت11:55---23 آبان 1393
ببخشید من متوجه نشدم.یعنی این لینکی که گذاشتی ادامه ترجمه قبلی خودته یا خود فیلم رو با ساب انگلیسی کامل گذاشتی؟
پاسخ:انصافا....به همین سوی چراغ..............تو رو به جون هر کی که دوس داری به این دوتا سوال جواب بده: 1- خودت چی فک میکنی؟! 2-زحمت باز کردن لینکا رو کشیدی که ببینی حجمشون چقدره؟!


نگین
ساعت14:04---27 مهر 1393
این همه ی زیر نویسه ؟
چقدرش نیست؟
پاسخ:والا توضیح دادم دیگه!!!! این زیرنویس تا دقیقه 51 فیلمه و تقریبا یه 75 دقیقه ش نیست!


رز
ساعت15:25---24 مهر 1393
ممنونم
پاسخ:^_^


رز
ساعت20:33---23 مهر 1393
سلام ممنون میشم یه دنیا اگر لطفا فقط یکبار یکبار دیگه بزارید لینک اپلود بوی که میگه نیست
با اپلود بازم نشد لطفـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــا
پاسخ:تا جمعه صبح صبر کن چشم حتما


sara
ساعت14:25---5 مهر 1393
دی ماااااه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه دیییییییر
پاسخ:به خدا اگه کره ای و ژاپنی بلد بودم تو تابستون تمومش میکردم!!!!


sara314
ساعت10:36---4 مهر 1393

بقیش خیلی طول میکشه بیاد؟؟؟؟

پاسخ:والا هر قولی بدم دروغه!!! چون کار من وابسته به کار دوستان آمریکایی که ساب انگلیسیش رو بدن بیرون.اما با این سرعتی که دارن,فک کنم کلا اواخر دی ماه تموم بشه,منظورم با ویدیوی dvd2 هستش!!!



sara
ساعت3:26---1 مهر 1393
دمت گرم...عالی بود...
منتظر ادامشیییم
خسه نباشی
پاسخ:ممنونم^_^,ایشالا هر چه زودتر ردیفش بکنن و منم ادامه فارسیش رو درست بکنم


یونگ
ساعت20:37---31 شهريور 1393
خیلی ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


پوران
ساعت12:16---31 شهريور 1393
واااااای خدا خیرت بده! به همه ی ارزوهات برسی ایشالا! همیشه شاد باشی هادی و سلامت هی برامون ترجمه کنی البته باید دعا کنم سرت هم خلوت باشه! این هم مهمه
پاسخ:ممنونم که به فکر من هستی@_@.........حالا امر بر خود ستایی نباشه.............آمریکایی دو نفرن که کار ترجمه و ساب رو انجام میدن انقد طول میکشه,من یه نفره سر هفته آمادش کردم!!!!


نگار
ساعت10:48---31 شهريور 1393
مثل قیل و همیشه عالی ......
فقط همینو میتونم بگم.
خسته نباشید.
با تشکر از مسئولین
پاسخ:عالی.......با تشکر مقابل از شما


مهسا19
ساعت1:37---31 شهريور 1393
من فعلا عجله ندارم کامل ترجمه اش کردی یه فایل جدا میذاری دیگه نه؟ اینو اگه الان دان نکنم مشکلی پیش نمیاد؟
پاسخ:نه مشکلی پیش نمیاد............اما من هیچ تضمینی نمیدم که ادامه-ش کی بیاد و من کی بتونم تمومش بکنم!!!!


مهسا19
ساعت1:49---22 شهريور 1393
می دونم یعنی فقط یه ساعتشم میاد؟ ول کن بیخی
انگلیسیشم میذاری؟ اینجور برنامه ها برا تقویت زبانم خیلی خوبه! مخصوا اینکه آدم با علاقه و اشتیاق و دقت فراوونم نگاشون می کنه
پاسخ:اومدنش که آره,دوستان آمریکایی قولش رود دادن!!!!اینگلیسیش رو از آپلود مجدد معذورم اما لینکش رو میتونم براتون بذارم


شین وو
ساعت11:38---21 شهريور 1393
ممنون داداشی خخخ
پاسخ:^_^


sara
ساعت5:26---21 شهريور 1393
دمتون گرم ینی دیگه...
عالیییییییییییییی هسین....
go cnblueرو هم اگه هم دوس داشتین و هم وقت ترجمه کنین...مرسی
پاسخ:چشم میگم ولی قول نمیدم......خواهش میکنم^_^


مهسا19
ساعت2:42---21 شهريور 1393
بعد چه جوری یه ساعتو روش کپی کنیم؟!!!
میشه ساب انگلیسیشم بذاری که داشته باشیم؟
پاسخ:شما چیزی رو رو چیزی کپی نمی کنید!!!!همون فایل زیرنویس که همیشه دانلود میکنید!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:زیرنویس فارسی فیلم never stop, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com